שאלות תשובות

 

האם עלי להירשם בכדי לבצע רכישה באתר?

אין צורך להירשם לאתר טרם ביצוע הרכישה, אך מומלץ לעשות זאת על מנת להקל על תהליך ביצוע ההזמנה בהמשך.

 

מהן אפשרויות התשלום באתר?

ניתן להשתמש בכרטיס אשראי מסוג ויזה כ.א.ל., ישראכרט, דיינרס, מאסטרכרד ואמריקן אקספרס.

 

יש ברשותי שובר מתנת הצטרפות/שובר הטבת יום הולדת, כיצד אוכל לממשו?

בשלב זה ניתן לממש את שוברי המתנה/הטבת יום הולדת רק בסניפי הרשת. 

 

האם הקנייה באתר מאובטחת?

הקנייה באתר מאובטחת, בטוחה וקלה לתפעול.

 

האם ניתן לשלם בתשלומים באתר?

בהחלט! ניתן לשלם בפריסה נוחה עד 12 תשלומים ללא ריבית באמצעות כרטיס אשראי.

 

אילו סוגי משלוחים עומדים לרשותי?

משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 199 ₪
בקניה מ- 120- 198 ₪ - עלות המשלוח 9 ₪
בקניה עד 119 ₪ - עלות המשלוח 29 ₪

 

האם יעדכנו אותי בסטטוס הזמנתי?

אנו נעדכנך בכל תהליכי הזמנתך החל מקבלתה באתר ועד לשליחתה אליך. 

כמו כן, ניתן לעקוב אחר התקדמות הטיפול בהזמנתך ב"פרופיל שלי". 

לשם כך יש להתחבר לאתר על ידי בחירת "עקוב אחר ההזמנות שלי" והזנת דוא"ל אשר ציינת בעת הרכישה/הרישום לאתר.

 

ביצעתי הזמנה באתר אך לא קיבלתי אישור רכישה 

יתכן וההודעה התקבלה בתיקיית ספאם או מכירות. 

נשמח לעמוד לשירותך במידה ובדקת ווידאת שהודעת הרכישה אכן לא התקבלה.

 

ביצעתי הזמנה באתר אך איני רואה חיוב בכרטיס

הסיבה לכך היא, שאנו לא מחייבים במידית עם קבלת ההזמנה באתר אלא רק לאחר הכנתה למשלוח.

הודעה בדבר אישור חיוב עבור הזמנתך תתקבל לפני שילוחה.

 

שכחתי סיסמא, מה עליי לעשות?

ניתן לשחזר את סיסמתך לאתר בקלות יתרה על ידי בחירת המשפט "שכחת את הסיסמא?" בחלונית ההתחברות לאתר.

לאחר הלחיצה ייפתח אזור להזנת דוא"ל אלקטרוני לשם שחזור הסיסמא. 

כעבור מספר שניות יישלחו הנחיות לשחזור הסיסמא. 

מומלץ לבדוק בתיקיית הספאם בדוא"ל שלך במידה לא וקיבלת את ההנחיות בהודעות הנכנסות.

 

כיצד ניתן לשנות סיסמא באתר?

ניתן לעדכן פרטים אישיים וסיסמא לאתר באזור האישי שלך ("פרופיל שלי"). 

על מנת לשנות פרטים אישיים, סיסמא, כתובת או טלפון – יש להיכנס ל-"פרטי הפרופיל", לבצע את השינויים הדרושים ולשמור אותם על ידי לחיצה על כפתור "שמור" בתחתית העמוד.

 

מהו "פרופיל שלי"?

"פרופיל שלי" הנו האזור האישי שלך באתר, המקום בו מרוכזים כל ההזמנות הקודמות שלך תחת שם משתמש עמו נרשמת, רשימת משאלות ופרטים אישיים, כגון: כתובת למשלוח ההזמנות, סיסמא, טלפון ודוא"ל ליצירת קשר.

 

מהי רשימת המשאלות?

רשימת המשאלות מאפשרת לך לשמור את הפריטים שאהבת בכדי לרכוש אותם בעתיד. 

על מנת לשמור את רשימת המשאלות תחת השם שלך מומלץ להירשם לאתר בתהליך קצר ופשוט.

 

מהי עגלת הקניות?

עגלת הקניות באתר מאפשרת לך לאסוף את כל הפריטים שאהבת באתר במקום אחד, ניתן להוסיף ולהסיר פריטים מעגלת הקניות, לשנות את כמות הפריטים ולהתלבט מבלי להרגיש לא בנח.

 

יש לי יום הולדת! ברצוני לנצל את הטבת היום הולדת שלי.

מזל טוב! ניתן לנצל את הטבבת היום הולדת בכל סניפי הרשת. כדאי לבדוק שכרטיס מועדון בתוקף.

חשוב לזכור כי במימוש הטבת יום הולדת לא ניתן לממש נקודות.

כמו כן, לא ניתן לנצל את הטבת היום הולדת על הפריטים שבמבצע, על מוצרי בייסיק, פרומו וג'ינסים.

 

אני חבר/ת מועדון, האם אני צובר/ת נקודות בעת הרכישה באתר?

בשלב זה אין סנכרון בין סניפי הרשת לאתר האינטרנט ואין צבירת נקודות בעת רכישה באתר. 

עם זאת, באתר ישנם מבצעים שאין בסניפי הרשת.

 

אני חבר/ת מועדון, צברתי נקודות וברצוני לנצלן?

בשלב זה אין סנכרון בין סניפי הרשת לאתר האינטרנט, אין צבירת נקודות בעת רכישה באתר,

לא ניתן לנצלן ברכישה באתר. עם זאת, אפשר להנות ממגוון מבצעי האתר שאין בסניפים. 

את הנקודות אשר צברת ניתן לממש בכל סניפי הרשת בהצגת תעודת זהות אחת ל-30 ימים.

לא ניתן לממש את הנקודות בהטבת יום הולדת, על פריטים שבמבצע/בהנחה, על פריטי בייסיק, פרומו וג'ינסים.

 

האם ניתן לבצע שינויים בהזמנתי?

ניתן לבצע שינויים בהזמנה כל עוד אינה יצאה למשלוח. 

מומלץ לעשות את השינויים עד 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה באתר.

 

ברצוני לבטל את הזמנתי, האם זה אפשרי?

ניתן לבצע ביטול עסקה על הפריטים בסניפי הרשת בלבד ועד 14 ימים מיום קבלת החבילה. 

במקרה של ביטול עסקה ובכפוף להחזרת המוצרים בתנאים האמורים, יבוצע החזר כספי בניכוי 5% עמלת סליקת אשראי. 

החלפה או ביטול עסקה יאושרו בהצגת חשבונית ובתנאי שלא נעשה שימוש במוצר והתווית מוצמדת לפריט.

 

האם ניתן להזמין את החבילה לכתובת העבודה שלי?

ניתן להזמין את החבילה לכל מקום - לבית, למשרד או לעבודה אך יש לקחת בחשבון שזמני החלוקה הם בין 8:00 - 15:00 ובמידה וחברת השליחויות לא מגיעה לכתובת שציינת, ניצור איתך קשר והחבילה תישלח בדואר רשום.

 

כיצד אדע שההזמנה נשלחה אליי?

עם יציאת החבילה לדרך תישלח אלייך הודעת SMS עם פרטי שעת הגעת השליח. 

זמני החלוקה הם בין השעות 8:00 -15:00.

במידה וחברת השליחויות לא מגיעה לכתובת שציינת, ניצור איתך קשר והחבילה תישלח בדואר רשום.

 

תוך כמה זמן אקבל את הזמנתי?

המשלוח צפוי להגיע תוך 14-7 ימי עסקים מיום קבלת אישור חיוב של חברת האשראי. 

אך אל דאגה, בדרך כלל המשלוח מגיע הרבה לפני הזמן.

 

ברצוני להחליף פריטים אשר רכשתי באתר

ניתן להחליף או לקבל זיכוי על הפריטים בסניפי הרשת בלבד ועד 30 יום מקבלת החבילה. 

ההחלפה תאושר בהצגת חשבונית, בתנאי שלא נעשה שימוש במוצר והתווית מוצמדת לפריט. 

לרשימת סניפי הרשת ניתן ללחוץ כאן.

 

ברצוני לקבל שירות, למי עליי לפנות?

אנו נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה:

טלפון נייד 054-9594247 | WhatsApp 054-7204247

טלפון של סניפי הרשת 073-3261327

דוא"ל: support@matimli.co.il 

פנייה דרך עמוד צור קשר.

 

אני מתלבט/ת לגבי בחירת מידה

במיוחד למקרה זה יצרנו עבורך את מדריך המידות שלנו!

מעבר למדריך מידות לנשים

מעבר למדריך מידות לגברים